Bardzo niewielu ludzi będzie angażować...
Komentarze: 0
Twoja aplikacja jest najlepsza.
Ale nie czyj numer telefonu komórkowego można po prostu wziąć prysznic odbiorców z markowych zwroty, słowa-wytrychy i sloganów.
Bardzo niewielu ludzi będzie angażować się ze sobą wyłącznie z miłości do swojej marki. Widzowie chcą coś, co zadowoli i ich korzyści.
Zapomnij hard sprzedaży, należy podać rzeczywistą wartość!
Jeśli bieżące posty są o tobie, że nadszedł czas na zmiany - nadszedł czas, aby przyjąć zasadę 80/20. 80% Twoich postów social media powinny informować, edukować i bawić, a pozostałe 20% powinno promować swój biznes.
Aby zwiększyć swoją widoczność i darmowa bramka sms konwersję, pożyczać publiczność dłoń przydatnych treści. W zależności od dziedziny, linki, artykuły, porady, cytaty, sugestie, istotne wiadomości i inne informacje dotyczące widzowie będą korzystać.
Bądź na bieżąco z popularnych tematów i starają się dopasować swoją markę do rozmowy. W ten sposób podkreślić swoją wiedzę i poprawić zaufanie do marki.
Social media dojrzał i tak mają nasze odbiorców. Nastąpiła duża zmiana z 'powiedzieć' do 'koncert'.
Jesteśmy uwagę na efekty wizualne, bardziej niż kiedykolwiek przedtem. Jest to widoczne we wzroście graficznych opartych na sieciach społecznościowych takich jak Instagram, snapchat i Pinterest.
Kluczem jest tutaj lekcji: użytkownicy są bardziej skłonni do bramka sms współpracy z wami, jeśli post treści wizualnych. Wykorzystać wizualne w miarę możliwości udostępnić swoją wiadomość.
Dodaj komentarz